lördag 17 mars 2007

Mantra

Det första jag säger till mig själv när jag vaknar är "Ge inte upp nu, du ska klara den här tentan!" (okej jag erkänner, det första jag säger är "vad fan, är klockan bara sju, jag som hade tänkt sova ut idag...men sedan så säger jag det där).

Så tyvärr kanske det inte blir så mycket till nyhetsförmedling för min del de närmaste dagarna. Men jag lovar att uppdatera om det kommer in något lämpligt fall. Den som har ork kan ju leta upp artiklar om alla skojlustigheter som Göran Persson har fått nu vid sin officiella avgång...eller inte...

Så, nu ska jag äta frukost och INTE läsa tidningen. :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanske kan det här vara till hjälp avseende dina sudier:
http://tinyurl.com/269ays

Pingvinkvinnan sa...

Haha tack så mycket, det var precis vad jag behövde! :) Ska du se Mr Ferry snart, skulle inte han komma till Sverige?

Anonym sa...

hej, jo han kommer till cirkus, sthlm,biljetter kvar,har inte bestämt mig............. lyssnar mkt på dylanesque