söndag 18 mars 2007

Den där sverigedemokraten alltså...

Regina undrade om jag kunde gissa vem hon ska intervjua i morgon. Jag sa Jomshof och det var helt rätt gissat. Hon är jättenervös.

Det hade jag med varit.


Jag har pluggat som en galning hela dagen, fast lugnt, gått hem från Studiecentrum i hagel, gjort ett tjusigt substantivböjningsschema i latin, lyckats att inte somna, och nu slutligen däckat framför TV:n. Det är bara lite reklampaus.

Jag o Jenny följde Six feet under för typ tre år sedan (!) och nu ska det visst gå igen. Jag har säkert missat någon/några säsonger, jag vet inte. Men det är en underbar serie så den ska jag börja följa igen.

Det är ju så avkopplande att kolla på en familj och deras begravningsbyrå...

Uppdatering: Regina har nu ringt HEM till sin journalistiklärare för att kolla om hennes frågor är bra nog... Snacka om ambitiös elev!

2 kommentarer:

myrkyr sa...

Men vännen! Six Feet Under har ju gått varje termin nu. Är femte säsongen. Och andra avsnittet var det ikväll. Så du har nog missat en hel del ;-)

Pingvinkvinnan sa...

Jag tror jag har missat en säsong. Jag vet inte så noga, jag känner igen det mesta som har hänt. Det är något förvirrande. Jag tror jag har sett säsong 1-3 iallafall. Hm. Jag kanske kan hitta nr 4 någonstans. :)