söndag 4 mars 2007

Före och efter




Rebecka, Daria, Tom, Kristian och Janne på Snapphanebalen 2007. Sällskapet var mycket trevligt och dansen var skoj tills fötterna gjorde alltför ont. Men vad är väl en bal på slottet mot en på AF-borgen? Alla utom Kristian som var med och arrangerade tillställningen nöjde sig dock med eftersläppet då klädkoden inte var lika strikt (fast Janne hade ändå frack och nya finskor!).
Efter blott fyra timmars sömn och sedan fyra timmars Sandra-besök och resten av dagen i en behaglig dimma så är det nu läggdags.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, värsta fina!! :D Hoppas det gick bra att dansa med klackar!
Igår var J och jag på bio och såg "De andras liv" som du rekommenderat mig. Den var ju helt underbar! Jag blev tårögd och hoppfylld av den, men lämnade biosalongen med en bra känsla. Tänk att den var verklighetsbaserad... Jag tycker att den förtjänade sin Oscar för bästa utländska, men jag har ju inte sett Pans labyrint och den verkar ju också ruskigt bra.

myrkyr sa...

Tack för sällskap, guidning osv. Och tacka K för kaffet! Nu är jag hemma igen och toktrött. *gäspar*