måndag 12 mars 2007

ryska skepp

Det står att Pirate Bay vill hylla svenska kungen med ett diplom för att eh ja jag vet inte, men upphovsrättslagen är visst klurig att efterfölja i det här landet, det är svårt att få fast alla de som delar filer med varandra... Jag har inte så bra koll på Pirate Bay, så jag undrar om någon annan vet varför diplomet är på ryska? Nu ska jag återgå till mina studier, jag läser fortfarande om Purpurseglen och har bara två sidor kvar av 34 så jag är nöjd. Det är väl ett sådant där Pirate Bay-skepp jag läser om så det kanske är något symboliskt över att jag läste om det just idag. To be continued...

By the way så ska jag o Andreas träffa en vitryss, en litauer och en ryss för att språka på ryska i morgon kväll. Det kan ju bara bli spännande!

Inga kommentarer: